معرفی کانکس اداری

تزئین داخل کانکس
تزئین داخل کانکس
مرداد ۱, ۱۳۹۷
بسترسازی خودپرداز
بسترسازی خودپرداز
فروردین ۱۹, ۱۳۹۸
معرفی کانکس اداری

معرفی کانکس اداری

معرفی کانکس اداری و ابعاد ، قیمت و سایر ویژگی های کانکس دفتری را در این مطلب بررسی خواهیم کرد .

در بسیاری از پروژه ها با کاربری های مختلف ممکن است کارفرما بخواهد از کانکس های اداری استفاده کند و ممکن است طراحی و ویژگی های خاصی را در نظر داشته باشد که بر اساس آن کانکس دفتری ساخته شود .

معرفی انواع کانکس اداری

مشاوران ما در مورد نیاز ، تعداد پرسنل ، نوع کاربری سازمان و نهادی که کانکس اداری را درخواست می کند ، سوال می کنند و بر اساس آن کانکس را طراحی می کنند . پس ابعاد کانکس ، دائم یا موقت بودن و نحوه استقرار کانکس در محل ، اضافه شدن امکاناتی از قبیل سرویس بهداشتی و … همگی به نیازها و نظر مشتری بستگی دارد .

اما در حالت کلی می توان کانکس اداری را در ۲ نوع دسته بندی کرد :

  • کانکس اداری لوکس : گاهی مشتری از ما می خواهد ظاهر ، داخل کانکس و بدنه خارجی از مصالح لوکس استفاده شود که در این صورت هزینه ساخت هم بالاتر خواهد بود
  • کانکس اداری معمولی : زمانی که مهمترین درخواست کارفرمایان از ما کانکس اداری اقتصادی و به صرفه باشد ما این گزینه را پیشنهاد می کنیم .

 

معرفی کانکس اداری

معرفی کانکس اداری

 

مزایای کانکس اداری

  •  امکان جابجایی کانکس پس از نصب
  •  قابلیت نصب در تنها یک روز
  • هزینه کمتر نسبت به سازه های سنتی
  • پس از اتمام پروژه ، امکان تغییر کاربری این سازه وجود دارد
  • این سازه بسیار پرطرفدار است و وقتی کارتان با این سازه تمام شد ، می توانید به عنوان کانکس اداری دست دوم به فروش برسانید .

قیمت کانکس اداری

عوامل مختلفی در قیمت گذاری کانکس اداری دخیل هستند از جمله امکانات و آپشن هایی که بر اساس خواست و نیاز کارفرما به سازه اضافه می شود . گاهی یک کارفرما وجود آبدارخانه ، سرویس بهداشتی ، سالن کنفرانس ، سالن انتظار ، دو طبقه بودن کانکس دفتری ، لوکس بودن بدنه ،ابعاد بزرگ ، نمای داخل کانکس و … را لازم می داند که همگی این عوامل در قیمت گذاری تاثیر می گذارد . 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *